Біблія про одностатеві шлюби
Уявімо собі обряд вінчання, де подружжя осіб чоловічої статі взявшись за руки, стоїть перед священнослужителем. Вони дають один одному шлюбні обіцянки перед Богом і церквою. Священник урочисто засвідчує їхній шлюб перед Творцем. Цей союз визнається святим, благословенним і називається священним. Після чого молодята обіймаються і цілуються, на що присутні піднявшись, бурхливо аплодуючи вітають новоспечену пару.
Перше питання, що приходить в голову після такої картини не стосується людських моральних цінностей, виходячи з вище-ілюстрованої ситуації його розгляд актуальніший з точки зору релігійного підходу до одностатевих шлюбів. Наприклад за даними журналу Кореспондент, «Керівництво Церкви Норвегії затвердило нові правила одруження, які дозволять гомосексуалістам вінчатися в церкві. Конференція єпископів схвалила одруження геїв в церкві фінальним голосуванням в 88 голосів «за» і 32 — проти, поклавши кінець дискусії, що тривала два десятиліття». Невже тепер це стає нормою в церквах християнського спрямування? І чому прийняття таких рішень на пряму суперечать словам священного письма з цього приводу.
Біблія, Левіт 20:13 «А хто лежатиме з чоловіком як із жінкою, гидоту вчинили обоє вони, будуть конче забиті, кров їхня на них!». Цей текст чітко вказує бажану позицію послідовників Христа по відношенню до сексуальних стосунків між чоловіками. З чого виходить, що вінчання подібного союзу є гріхом в очах Господа, воно не претендує на благословення, та не може вважатися священним.
Цікаво підмітити, як повідомив ведучий випуску новин телерадіокомпанії «Звезда» Евгений Мужиков, коли раніше в обрядах вінчання йшлося про шлюб, як про фізичний і духовний зв’язок між чоловіком і жінкою, то тепер священнослужителі замінили це словом «пара», таке рішення дозволяє священникам уникнути незручностей з формулюванням, та успішно благословляти одностатеві шлюби.
Буття 2:24 «Покине… чоловік свого батька та матір свою, та й пристане до жінки своєї,— і стануть вони одним тілом». Тут описуються встановлені Творцем норми шлюбного устрою, і навіть натяку немає на жодну альтернативу. Тобто відзначені лише два суб’єкта різної статі. На користь цього висновку існують слова Христа, написані в Матвія 19:4 «Хіба ви не читали, що той, хто створив їх, на початку створив їх як чоловіка і жінку?», що остаточно підтверджують неможливість, з Біблійної точки зору, іншого роду шлюбів як таких.
Ставлення Бога до гомосексуалізму гарно ілюструє відома біблійна оповідь про Содом і Гоморру. Буття 18:20,21 «І промовив Господь: Через те, що крик Содому й Гоморри великий, і що гріх їхній став дуже тяжкий, зійду ж Я та й побачу, чи не вчинили вони так, як крик про них, що доходить до Мене, тоді їм загибель, а як ні то побачу». Здавалося б що ж такого могли б вчинити жителі тих міст? І чим могли так розлютити Його? Як виявляється, тамтешні мешканці були через-мірно розбещеними, про що свідчить випадок описаний Буття 19:4,5 Коли до Лота прийшли гості, «…а люди того міста, люди Содому від малого аж до старого, увесь народ звідусюди оточили той дім. І вони закричали до Лота, і сказали йому: Де ті мужі, що ночі цієї до тебе прийшли? Виведи їх до нас, щоб нам їх пізнати!»(себто зґвалтувати їх). Біблія говорить про оцінку їх вчинків Богом: Буття 13:13 «Люди содомські були дуже злі та грішні перед Господом».
Крім цього Біблія також вважає рівносильним гріхом потурання таким зв’язкам, про що говориться в послані До Римлян 1:32 «Вони знають присуд Божий, що ті, хто чинить таке, варті смерті, а проте не тільки самі чинять, але й хвалять тих, хто робить таке». З цього виходить, що залишитися в стороні не вийде, і Бог чекає від своїх послідовників чіткої позиції стосовно таких питань, а схвалення відповідно розцінюється недобрим в Його очах.
Гомосексуалізм не можна причепурити з допомогою шлюбу бо Господь в посланні До Євреїв 13:4 говорить: «Нехай буде в усіх чесний шлюб та ложе непорочне, а блудників та перелюбів судитиме Бог». Адже це – гидота в Його очах.
Кожен хто йде за Христом як свідчить Біблія, повинен залишатися чистим і непорочним в Його очах. «Бо це воля Божа, освячення ваше: щоб ви береглись від розпусти, щоб кожен із вас умів тримати начиння своє в святості й честі, а не в пристрасній похоті, як і погани, що Бога не знають» (1 до Солунян 4:3-6).
Богдан Синчак